پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom
نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392
بازدید : 529
نویسنده : Erfan

 ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

 

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.
 
Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0
 
 
 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , نرم افزار گرافیک , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار ادوبی لایت روم , دانلود ادوبی لایت روم 5 , دانلود با لینک مستقیم Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود رایگان Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود لینک پر سرعت ادوبی لایتروم 5 , 0 , دانلود مستقیم ادوبی لایت روم 5 , دانلود مستقیم نسخه کرک شده Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود نرم افزار ادیت حرفه ای عکس , دانلود نسخه 2013 نرم افزار adobe photoshop lightroom , دانلود نسخه CORE نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود نسخه سالم نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود کرک سالم CORE نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 ,



مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 229
نویسنده : Erfan

 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite 

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

 

onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7.1.1 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite PE 7.5
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: پلاگین , فوتوشاپ ,



آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 331
نویسنده : Erfan

 آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons

مجموعه چندین آیکون رسانه ای با موضوعاتی نظیر موبایل ، ایمیل ، موسیقی و فیلم و… به صورت وکتور با فرمت های AI و Tiff با کیفیت بسیار بالا در دو فایل قرار گرفته اند. از این آیکون ها که به صورت وکتور در آمده اند در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ میتوانید استفاده نمایید و در طراحی های خود از آنها بهره مند شوید.
 

 

dark media icons آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , ابزار فتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: آیکون , رسانه ای , تیره رنگ , وکتور ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد